søndag den 7. september 2008

Macaroni, modelmutter og Magic Mountain

I dag kørte vi alle til LAX og Charlotte og børnene tog afsted til Danmark. Bagefter tog vi over til Jasons søster Evy (efter at Jason farede vild sindsygt mange gange fordi han ikke var vant til at køre hen til hende fra den side, haha), som bor ved Venice Beach... snakkede med Dorota igen hvilket var rigtig hyggeligt. Efter lidt tid der tog vi til gode gamle 3rd Street, som jeg efterhånden kender ret godt ;P Vi gik lidt rundt og fik så aftensmad på et sted, der hedder New York Pizza by the Slice. Superlækkert. Efter det gik vi lidt rundt igen og nu er vi så hjemme.
For at være helt ærlig så stod jeg med en klump i halsen da jeg sagde farvel til Charlotte og børnene... jeg føler at jeg har kendt dem i meget længere tid end jeg i virkeligheden har. Jeg kommer til at stortude når jeg tager herfra og er nødt til at sige farvel til dem... Men hellere det end at jeg følte mig lettet. Det er egentlig en god ting at savne - det betyder jo bare at man har folk man holder af.

I morgen tager jeg til MAGIC MOUNTAIN med Mia! Jeg glæder mig virkelig... Jeg elsker jo virkelig den slags forlystelsesparker - og denne her er en af de vildeste - i verden. Ved på forhånd at jeg kommer til at skulle tvinges op i mange af rutchebanerne fordi de er SÅ ekstreme, men ved også at når jeg først har prøvet det så er jeg højst sandsynligt hooked :D

Ellers er det jo fra nu af at jeg "styrer" bureauet. Puha... Kryds fingre for mig!

Her får i forresten lige et billede af Macaroni. En suuuuper-nuttet Jack Russel terrier de havde ovre ved Evy. Den ligner lidt en mini-version af Kvik på trods af at den faktisk er 5 år og Kvik kun er 1,5 år. Kunne ikke stå for den og måtte bare ha' et billede:


Vi ses :)

Ingen kommentarer: