søndag den 24. august 2008

En begivenhedsrig dag

I dag tog jeg igen bussen til Santa Monica, men denne gang gik jeg ikke alene rundt der. Jeg mødtes med Dorota, som er Evy og Kyles (dvs Jasons søster og hendes mands) au-pair. Og hun var rigtig sød. Vi mødtes også med en anden som boede i samme område (Venice beach) som Dorota.. Linda hed hun og var fra Letland. Vi endte med at få os lidt at spise og derefter gå i biografen hvor vi så The House Bunny... og den var sååå sjov! Den kan helt klart anbefales :D Den handler om at, som er en playboy bunny, bliver smidt ud af "the Playboy Mansion" og skal finde et sted at bo. Hun finder så sådan en sorority med alle mulige kiksede piger hvor hun kommer ind og bliver deres "house mom" og hjælper dem med at beholde deres hus, som de var ved at miste. Og hun er bare hele tiden sådan en typisk stereotyp blondine på godt og ondt, men som kun vil det bedste for andre. Søg efter traileren på youtube... den forklarer det bedre end mig ;) Men her er et citat:

Oliver: You given any thought to who you might be voting for?
Shelley: I definitely won't listen to what Simon says, he is just so mean. I usually always agree with Paula and Randy.
Shelley: Oh, you meant the president

Hihi.

Ellers så vi ikke noget i Santa Monica som jeg ikke så sidst... udover Fred Segal. For dem er jer, der ikke ved det er Fred Segal en butik hvor ALLE de kendte handler. Så jeg havde selvfølgelig høje forventninger - men de blev i hvert fald ikke indfriet. Der var ingenting specielt ved den butik udover at prisskiltene på tøjet visede rigtig høje priser... og det på trods af at det ikke var særlig pænt. Nej du, jeg handler hellere i Abercrombie & Fitch eller Forever21, som har væsentligt billigere OG flottere tøj. For tro mig, det var en kedelig butik. Man forventer jo at med så høje priser så vil selve butikken og dens udsmykning også signalere det... men nej.

Her til aften var Jason med Helena til fødselsdag hos en, der hedder Jack hvilket betød at Charlotte og jeg var alene hjemme med Bassi. Vi lå lidt på liggestolene ude i haven, men da vi skulle til at gå ind spørger Charlotte om jeg ikke lige vil hjælpe hende med at få lagt taget op på deres (plastic)legehus og det vil jeg selvfølgelig. De to plader, som var taget, står så op ad væggen hvor de har stået et stykke tid og min første tanke er, at der nok er dyr (dvs. insekter) på den anden side fordi det er et ideelt sted for dem. Og selvfølgelig da vi har tippet den lidt til den ene side ser jeg en stankelbenslignede edderkop og råber "Edderkop!" og Charlotte lyder chokeret og siger "Hvor?!", kigger ned på pladen og ser så en edderkop - men en anden en end den jeg så. Og gæt liiige hvad det var for en?! En sort enke! FØJ, føj, føj! Så det blev naturligvis ikke til noget med at sætte det tag op på legehuset!

Da Bassi var blevet lagt i seng så jeg og Charlotte det meste af filmen Hairspray, som havde været vist på tv tidligere, men som hun havde optaget. Vi ser de sidste 30 min en af dagene. Det er virkelig en sød film.

I morgen skal vi til stranden så Jason kan surfe og Helena boogieboarde. det bliver enten i/ved Santa Barbara eller i Malibu. Jeg håber på Malibu! Kameraet kommer selvfølgelig med! Vi snakkes ved. Night night ;)

Ingen kommentarer: