mandag den 28. juli 2008

Vidunderet Skype

Har ikke så meget at sige for tiden. Er ikke så kreativ. Men opdaterer lige alligevel.

I går var jeg en smut på stranden, Nyborg var det, sammen med familien hvor jeg rent faktisk kom i vandet. Og ikke bare det... jeg fik hovedet under. Det var faktisk rigtig lækkert! På vej hjem tog vi Eileen med så hun kunne spise med ovre ved os. Bagefter fik vi snakket en hel del. Efter det tog hun hjem, men vi snakkede lidt videre på msn og hun fik mig til at installere Skype - som jeg i dag har indtroduceret til diverse familiemedlemmer og de lader alle til at kunne finde ud af og bruge det ;)

Ellers er der ikke sket det helt store i dag. Har været i Rosengårcentret og i Fakta - spændende hva?

Men det er i hvert fald rart at ha' Skype nu når man skal så langt væk. Det føles dejligt at vide at man lige kan komme online og både se og høre sin familie og venner gratis.

Godnat :)

Ingen kommentarer: