fredag den 25. juli 2008

Min fantastiske hukommelse

I går aftes sad jeg og kiggede lidt rundt på youtube og endte med nogle live ABBA optrædener. Pludselig kom jeg i tanke om deres Live cd og tænkte "Hmm, hvor har jeg gjort af den?". Jeg tænker lidt mere og begynder at tvivle på om jeg overhovedet har den. Om jeg bare har set den på nettet engang og har ønsket at jeg havde den. I dag var jeg så hjemme ved min mor for at begynde at pakke til når jeg skal afsted. Pludselig kommer jeg i tanke om cd'en og kiggede nysgerrigt efter i min cd-samling - hvor cd'en til min mere eller mindre store overraskelse står. Jeg havde næsten overbevist mig selv om at jeg ikke havde den. Så det føltes faktisk som om at jeg havde fået en helt ny cd, haha. Men nu ved jeg da at jeg har den... men er ikke sikker på hvordan jeg egentlig fik fat på den i sin tid da den (efter hvad jeg ved) ikke kan købes i butikker.
Flot Janni! Haha.

Ingen kommentarer: