søndag den 20. juli 2008

"Mamma Mia!" i aften med Eileen

(Billedet har ikke noget med det her at gøre ;P)




Så oprandt dagen endelig :D Haha.

Om lidt smutter jeg over til Eileen hvorefter vi sammen tager ind til Biocity inde på banegården og skal se Mamma Mia. Jeg glæder mig helt vildt. Jeg ved bare på forhånd at jeg kommer til at eeeeelske den her film. Jeg kan allerede nu, med en hvis sikkerhed, sige at den er "up there" med Grease og Dirty Dancing - og større bliver det ikke i min verden!

I dag er der forresten kun 15 dage til jeg forlader lille Danmark til fordel for the US... nærmere betegnet Californien. Jeg veksler konstant med at være vildt spændt og glad til at være angst og nervøs for hvordan det kommer til at gå. Det bliver så hårdt at sige farvel til allesammen... Der er så meget og mange jeg kommer til at savne. Men folk har allerede lovet at komme og besøge mig og det gør mig lidt mere rolig.

Nej, nu må jeg hellere gå. Jeg skriver måske senere. Kram!

Ingen kommentarer: