onsdag den 16. juli 2008

Første besøg på Louisiana



Kom hjem fra København i går aftes, men inden da nåede jeg på Louisiana med min faster. Jeg har aldrig været den store kunstfanatiker så jeg havde ikke rigtige nogen forventninger til stedet. Jeg vidste faktisk ikke engang hvordan det så ud og hvor muséet lå henne (bortset fra at det var på Sjælland) indtil i går. Det ved jeg nu. Det er virkelig et besøg værd må jeg sige. Selve bygningen i sig selv og området udenom er bare så flot at man hele tiden er opmærksom. At gå derinde er lidt ligesom at gå i en (meget smuk) labyrint fordi man aldrig helt ved hvor man er.

Men i det hele taget var det nogle rigtig hyggelige par dage jeg tilbragte ovre i København. Her er billeder af nogle små detaljer fra min fasters og hendes mands lejlighed:




Desuden fik jeg en masse ting mens jeg var der, blandt dem en studentergave i form af et 24 karat guld kors som er utroligt fint. Vi var, mens jeg var der, ude og finde en matchende kæde til den, også i guld (dog ikke 24 karats) og nu går jeg med den hele tiden. Er virkelig glad for den:


Det var alt for nu :)

(NB! Efter at have været inde på bloggen fra en anden computer, kan jeg nu se at layoutet ser helt forkert ud når man har en skærm med en anden opløsning end min :/ Jeg vil prøve at se om jeg kan gøre noget ved det snart, for vil helst ha' at den ser nogenlunde ud ligemeget hvilken slags computer man ser den fra.)

Ingen kommentarer: