torsdag den 19. juni 2008

Godt humør!


Så er humøret og lysten til at blogge tilbage :)

I dag skulle jeg ind på skolen kl. 12.00 og trække emne og tekster til min historie-eksamen i morgen. Jeg trak "Europa 1850-1920" - så dvs tiden op til 1. verdenskrig, samt 1. verdenskrig. Problemet er bare at jeg ikke har den grundbog hvor det meste af pensum er og jeg kan ikke få fat på den til i morgen - og jeg kan ikke finde mine notater til emnet. UPS! Heldigvis kan jeg finde flere af mine ark om det og der er en masse info på nettet, som jeg også kan bruge.
Jeg har lige ryddet en smule op på værelset, da det kniber med koncentrationen hvis der er rod. Nu føler jeg mig klar til at starte på det... selvom det selvfølgelig er lidt sent i forhold til at jeg i princippet har haft siden kl. 12.00, men bedre sent end aldrig.

Desuden blev vores karakterer fra vores skriftlige eksaminer offentliggjort i dag og jeg fik 10 i engelsk, 10 i dansk og 10 i spansk. Hvor fedt er det lige? ^^ Det betyder at jeg har fået 10 i både skriftlig+mundtlig engelsk og skriftlig+mundtlig dansk! Ret lækkert. Engelsk regnede jeg med gik godt, men dansk kom lidt som en overraskelse - men en god en af slagsen, hihi!
Det med kørekortet lader jeg mig ikke længere gå på. Det nytter jo alligevel ikke noget. Jeg må bare vente til den nye køreprøve og så bestå den.

Puha, nu må jeg hellere gå igang med at forberede mig til historie-eksamen i morgen.

Byee!

Ingen kommentarer: