tirsdag den 27. maj 2008

Relax, take it easy!

Var, som planlagt, ude at køre i dag. Jeg snakkede lidt med kørelæreren bagefter og vi blev enige om at rykke datoen for min køreprøve til den 7. juli og det har jeg det faktisk rigtig godt med. Så nu skal jeg ikke have så mange køretimer som eller var planlagt. Eller jo, skal have dem, bare fordelt ud over lidt mere tid.

Så jeg slapper lidt mere af mht til kørekortet nu. Forhåbentlig består jeg den 7. juli, men hvis jeg ikke gør skal jeg nok overleve, selvom det selvfølgelig er mange penge. Men det er trods alt bare penge og de kan altid tjenes igen. Og jeg har indtil videre klaret mig fint uden kørekort, og selvom Los Angeles' offentlige transport ikke er den bedste på flere måder, så skulle jeg nok finde ud af det på en eller anden måde. Men håber altså stadig på at jeg får kortet. Det ville gøre det hele lidt lettere.

Apropos det her med kørekortet, så har jeg lagt mærke til hvor meget jeg egentlig bruger den der "Men hvad nu hvis..."-tankegang på den negative måde. Ikke kun om fremtiden, men også om fortiden, hvilket er rigtig dumt. Jeg kan fx tænke "Hvad nu hvis jeg ikke havde bestået teoriprøven" eller "Hvad nu hvis jeg aldrig havde taget mig sammen til at gå koret". Og det giver ingen mening - for jeg bestod teoriprøven og jeg er med i koret. Men det er endnu værre med fremtids-"hvisserne", fordi de bliver ved med at hænge over hovedet på mig... Jeg ville ønske jeg bare kunne slette ordet "hvis" fra mit ordforråd og bare fokusere på hvad jeg laver nu istedet for.

Meeeen, jeg er som sagt mere afslappet omkring køreprøven, så det kan være at jeg er blevet lidt bedre til ikke at bekymre mig for meget om fremtiden ;)
Nåh, det var vidst det. Slutter lige af med et citat fra en ABBA-sang. Så kan i tolke det som i vil (selvom jeg vil vove at påstå, at der er en begrænsning for hvor meget det kan tolkes, hehe).

Like a roller in the ocean, life is motion. Move on
Like a wind that's always blowing, life is flowing. Move on
Like the sunrise in the morning, life is dawning. Move on
How I treasure every minute
Being part of it, being in it, with the urge to move on


Godnat!

Ingen kommentarer: