torsdag den 1. maj 2008

Mini-weekend

Stockholm i mitt hjärta <3


Jeg sov til kl. 12.00 i dag! KL 12.00!!!! Det er helt sygt. Men jeg havde brug for det, så nu føler jeg mig virkelig udhvilet for en gangs skyld. Derefter er dagen gået vildt hurtigt. Bad, lektier, café med Julie. Det sidstenævnte var superhyggeligt. Føler at det er weekend nu, men har skole i morgen fra 8.00-11-30. Det føles så dumt... det er første gang i mit liv at jeg ikke har fri fredagen efter Kristi Himmelfart. Oh well - heldigvis er det kun 2 moduler.



Billedet er forresten fra Stockholm da jeg var der med Eileen i februar. Kom i går aftes til at tænke på hvor meget jeg elsker at være i den by. Der er bare et eller andet over den... kan ikke sætte en finger på det. Tror godt jeg kunne finde på at flytte derop på et tidspunkt - men nu skal jeg jo lige til Californien først så der går nok lige et par år endnu ;)

Kram!

Ingen kommentarer: