mandag den 5. maj 2008

Auuv

Er lige kommmet hjem efter at have været ude og køre i 2 timer og min højre fod gør ONDT! Det var omvendt sidste gang - da var det venstre fod... Men tror at jeg slapper mere af i venstre fod fordi jeg ved præcis hvor den skal hen hver gang. Jeg har skulle stoppe op så mange i dag at jeg hele tiden har skulle skifte foden fra speeder til bremse, så jeg må ha' spændt så meget i den fod fordi jeg hele tiden har været parat til at skulle skifte. Det er min teori i hvert fald. Skal allerede ud og køre på motorvej i næste uge hvis jeg husker rigtigt, men det glæder jeg mig faktisk til, for der er det bare ligeud og speederen i bund - sådan da ;) Meget lettere end at skulle lave 1000 højresving og køre i rundkørsel i hvert fald. Men ja, det skal nok gå. Ville bare ønske at det ville gå lidt hurtigere (selvom det faktisk allerede går ret hurtigt) OG at jeg måtte øve på egen hånd med en voksen i bilen... ligesom de må i Sverige og sikkert mange andre steder. Men neeeej..

Uha, enough with the køresnak!


Det er lige gået op for mig at vi jo intet skal lave i skolen de her sidste dage. Så jeg tager egentlig bare i skole for ikke at lave noget og være sammen med de andre :) Det er så mærkeligt at de her dage faktisk er de sidste rigtige skoledage nogensinde. Uanset hvad jeg vælger af videre uddannelse vil det jo ikke være samme form for undervisning som nu. Det er både dejligt, men også virkelig underligt. I morgen står den på spansk, historie og mediefag hvoraf historie og mediefag er de sidste timer i de fag... I historie har vores lærer lovet at vi tager til skovsøen og spiser is og i mediefag skal vi vist også bare hygge. I spansk skal vi heller ikke lave det helt store regner jeg med...


Nå, jeg skal lige ha' ordnet en forside til vores religionsprojekt nu og så går jeg i seng.


Sweet dreams :)

Ingen kommentarer: