søndag den 26. august 2007

26. august


Har ikke rigtig følt trang til at skrive blog på det sidste... men her kommer lidt om hvad der er sket på det sidste:


Jeg har været til ungdomsgudstjeneste de sidste 2 søndage og tror det er noget jeg vil blive ved med. Skolen er startet op, men jeg føler mig heldigvis ikke skoletræt endnu, hvilket jeg gjorde sidste år på det her tidspunkt. Køreskole skal jeg melde mig til i løbet af de næste par dage, så jeg kan starte på et hold, der begynder i september.Er begyndt at gå til gospel... det er et kor der lige er startet op, så jeg er med fra starten. Så nu har jeg de fleste tirsdag aftener bookede :)


Lige nu ser jeg lidt tv, men skal til at lave mine lektier til i morgen. Desværre er jeg forkølet hvilket indebærer at jeg er snottet, nyser ofte og har ondt i hovedet. Jeg krydser fingre for at jeg har det bedre i morgen... har ikke lyst til at være syg.
Godnat
/Janni

Ingen kommentarer: