onsdag den 4. juli 2007

4. juli

Mandag
Var på Bakken med min mor og søskende. Vi havde næsten hele parken for os selv, så det var ret sjovt :) Men efter 2-3 timer begyndte det at ØS-regne. Efter det var der ikke så meget at gøre. Det blev til et par gange i radiobilerne og en gang i spøgelseshuset efter det (fordi de var blandt de eneste forlystelser som havde tag over sig, hah. Efter det kørte vi mod København ind til min faster hvor vi satte min lillesøster af og fik lidt at spise. Efter det kørte vi hjem

Tirsdag
I går var jeg sammen med Julie. Detvar rigtig rart at se hende igen. Efter at jeg startede på gymnasiet og hun på HHX har vi ikke set hinanden særligt mange gange. Tiden går bare og så har man så travlt med alt muligt andet så man glemmer at snakke med dem, som ikke ser hver dag i skolen.
Hvis du læser det her Julie - det var rigtig dejligt at se dig igen. Håber ikke det tager lige så lang tid næste gang :)

I dag
I dag er der ikke sket så meget. Har fundet ud af at en konto, som min mor har oprettet i mit navn og som skulle kunne bruges af mig fra og med min 18-års fødselsdag, er spærret. Så i morgen skal jeg ind med min mor i banken for at ordne det.

I dag er forresten en af de første dage i lang tid, hvor det ikke har regnet - unbelievable right? Men må indrømme at jeg ikke har de store forhåbninger for de næste par dage. Tror nærmere at det var held, at der ikke var nogen regnbyge, der passerede Odense i dag.

Det må være nok for denne gang. Bye, adios, auf wiedersehen ;D

// Janni

Ingen kommentarer: