tirsdag den 19. juni 2007

God samvittighed

Har brugt hele dagen på at læse om den europæiske middelalder - og på at rydde op.

Vågnede sent igen, men hey - det er vel okay når man ikke har skole :) Ved 12-tiden begyndte jeg at læse historie og lave notater. Kl 18.00 var jeg færdig... så nu har jeg 8 sider notater om middelalderen. Det burde vist være nok, hehe. I morgen skal jeg læse alt det jeg har om Renæssancen og muligvis et andet emne.

Så var der aftensmad.


Efter det begyndte jeg at rydde op. Og ikke bare det overfladige. Stort set alt er ordnet. Små ting, som har irriteret mig længe har jeg fået ordnet ....and it feels great!

Nu sidder jeg træt og tilfreds og hører musik. Hvilket jeg i øvrigt har gjort hele dagen. Fatter ikke at jeg ikke bliver træt af det, men det tror jeg simpelthen er umuligt for mig. Musik er fantastisk.

"Heal the world. Make it a better place. For you and for me and the entire human race"

Peace, I'm out ;D


// Janni

Ingen kommentarer: