fredag den 22. juni 2007

100% sommerferie


(Båstad, 25. juli sidste år)

2.g er slut. Over. Done. Finished. FÆRDIG! ;D

Afsluttede min sidste prøve i dag og afleverede mine bøger. Aldrig igen matematik, fysik eller old. Og ca. 2 måneders ferie fra de andre fag... Ku' det blive bedre?

Oven i det så er der jo kun 22 dage til jeg tager til Stockholm. Ihh :D Skal også til Vestkysten med min far oppe ved Løkken/Blokhus hvilket jeg egentlig også glæder mig ret meget til. Og så skal jeg med Lena til Århus i 1 eller 2 dage. Det bliver også super-hyggeligt. Der er et par koncerter jeg overvejer at gå til, men er ikke sikker endnu. Ellers skal den stå på sol, strand - og shopping forhåbentlig. Jeg har med vilje ikke søgt efter job eller startet på at tage kørekort, så jeg kan slappe fuldstændig af. Begge dele må vente til efter ferien :)


Don't worry, be happy

Knus & Kram

Ingen kommentarer: