fredag den 18. maj 2007

Busy busy!

Har brugt ca. 1 time af dagen på at slappe af i dag.
Vågner kl. 10 og beslutter mig for at se lidt tv. Står op kl. 11 men pludselig ringer Rikke og spørger om jeg evt. kunne være på Odense Banegård om en time. Jo, det ku' jeg da godt. Pludselig får jeg travlt med at få tøj på, ordne mig og øbe ud af døren, cykle ned til busstoppestedet og så på bussen. På Banegården bliver jeg så mødt af Rikke, hendes veninde Louise og ven Mikkel som ikke er helt sikre på hvad de overhovedet vil i Odense udover at at finde gmo-frie chips (don't ask, hehe).
Det bliver så til en tur i Rosengårdcentret hvor vi går lidt rundt får lidt at spise (eller DE får noget at spise... jeg har ingen penge med). Så mødes vi med Rikkes anden venindes ekskæreste, går lidt rundt. Vi beslutter os efter noget tid at tage tilbage til Banegården, men jeg er så smart at jeg får os på en forkert bus så vi ender ude i Seden. Smart Janni! ;)
Nåh... men chaufføren var flink og de fik alle en omstigning så vi kunne tage en anden bus, som kørte ind mod Banegården. Der følges jeg med dem op... de ved ikke præcis hvor de skal hen men smutter på et tog til Jylland og jeg går så ned til busserne.

Jeg bliver enig med mig selv om at tage et smut forbi Magasin på vej hjem men det lykkedes mig ENDNU en gang at komme med en forkert bus. Helt utroligt... i hele mit liv er det kun sket 1 gang og så pludselig sker det 2 gange på en dag, haha.
Men jeg finder så endelig min vej til Magasin hvor jeg ender med at bruge 300 kr inde i Body Shop. Men lidt held skal man vel ha' - så jeg får rent faktisk en lille toilettaske-agtig ting med 4 Body Shop produkter med. Det får man åbenbart når man køber for 300 eller derover.

Så jeg vender lykkelig hjem med omkring 10 Body Shop produkter... kan også ses på billederne :D

Suuuper dag :P
KRAM!
Janni

Ingen kommentarer: